Algemene vragen of klachten
Heb je vragen, dan kun je ons per e-mail bereiken (maandag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.30 uur) E-mail: info@krullenenpieken.nl of via WhatsApp op 06-51811051

Ook voor klachten kun je op bovenstaand e-mail adres  terecht. We nemen je klacht direct in behandeling. Binnen twee werkdagen ontvang je een reactie van ons.

Wat te doen bij een verkeerde levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op via info@krullenenpieken.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder en lossen dit probleem z.s.m. met u op.

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?
Op alle elektronische producten heb je ten minste één jaar garantie. Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur.

Stuur het product samen met het formulier retour naar:

Krullen & Pieken
T.a.v. Afdeling Klantenservice
V.d. Fuijckstraat 21
3232 AL  Brielle

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Krullen & Pieken worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen twee dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.

Welke producten kan ik niet retourneren?
Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn de verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?
Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Je dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij PostNL of UPS). Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is niet mogelijk. Dit geldt voor producten als shampoos, conditioner, stylingsartikelen, handschoenen en dergelijke. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontvangst zal krullenenpieken.nl het aankoopbedrag binnen 8 werkdagen terugstorten op je rekening.

Stuur het product retour met een kopie van je aankoopfactuur en het ingevulde retourformulier naar:

Krullen & Pieken
T.a.v. Afdeling Klantenservice
V.d. Fuijckstraat 21
3232 AL Brielle

Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@krullenenpieken.nl. Wij helpen je graag verder.

© 2018 - 2024 Krullen & Pieken | sitemap | rss